No vos assusteu, les ordres de consola són processos automatitzats que també es poden fer per mouse. Per introduir els comands només heu d'anar al menú APLICACIONS>ACCESSORIS i obriu el TERMINAL. No és necessari que teclegeu res, els comands es poden introduir mitjançant "copiar i enganxar".
Registrat: 15 Nov 2002 Missatges: 252 Ubicació: Roma, les afores.
Publicat: Dl Mai 04, 2009 10:22 am Assumpte: EL MEU ESCRIPTORI
Aquest és l'aspecte actual del meu escriptori. Amb el qual faig exactament TOT el que feia amb windows, amb la salvetat de no haver d'utilitzar antivirus, anti-spyware, de no haver de pagar llicències ni d'haver d'utilitzar programes pirates. Me baix els meus mp3 amb emule, me grab els cd o dvd de manera ràpida, escric documents amb el paquet ofimàtic lliure openoffice i per supost me baix pel·lícules com a qualsevol altre mortal. Si teniu dubes, endavant, esper poder-vos ajudar.
[img]http://svpaulsoller.net/fotos/main.php?g2_itemId=1605&g2_imageViewsIndex=1[/img]
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum