| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
ZORRO Honour Member

Registrat: 18 Set 2001 Missatges: 218 Ubicació: Sóller
|
Publicat: Dt Mar 12, 2002 7:43 pm Assumpte: |
|
|
Sr. Joan Estades de Moncaire, no crec necessari posar el mateix tema per tots els fils del fòrum, basta amb un.
A part de la seva insistència per parlar del tema que ens proprosa, no faré cap comentari sobre la seva forma de pensar, sols que té el meu respecte.
En quant al Sr. Jaume Casasnovas, le meva sincera enhorabona, entre altres motius, perquè el concec i sé com fa la seva feina, la qual consider positiva.
Una abraçada dolça. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Joan Estades de Moncaira Honour Member

Registrat: 23 Ago 2001 Missatges: 397
|
Publicat: Dc Mar 13, 2002 11:19 pm Assumpte: |
|
|
| Zorro! Zorro! Tu ja me entens, ¿ Verdad? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
pinya-rata Honour Member

Registrat: 16 Feb 2002 Missatges: 637
|
Publicat: Dg Mar 17, 2002 7:01 am Assumpte: |
|
|
| Je,je,je.... Com a nota de societat sa donat per enterat. Ha de sebre Sr. de Moncaire que els altres personatjes que es presentaven eran tambe amants de sa llei i sa justici i de Sóller, per crec que ja ho sabía. De totes maneres, com he dit avans, enhorabona jaumet. Sniffffffff, sniffffffffffffff.................. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
mostatxut Junior Member

Registrat: 16 Ago 2002 Missatges: 9
|
Publicat: Dv Oct 25, 2002 11:47 pm Assumpte: |
|
|
| JO DOMÉS VOLIA DONAR UNA MOLT GROSSA ENHORABONA A LA NOVA CANDIDATURA D´EN JAUME EL NOSTRE JUTGE. ENDAVANT |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
pinya-rata Honour Member

Registrat: 16 Feb 2002 Missatges: 637
|
Publicat: Ds Oct 26, 2002 9:42 am Assumpte: |
|
|
| DE part meva, apoll totalment al Jutje de Pau D. Jaume Casasnovas, per la seva actitud, destressa i sebre estar cap el ciutadà. Bona feina, pero es clar, com tot, no es bó per tothom. Una llàstima. Saluts judicials..... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|