Índex del Fòrum de Sóller, Deià & Fornalutx Sóller, Deià & Fornalutx
El Fòrum

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Absolució d'Arbona

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Sóller, Deià & Fornalutx -> Política
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
groucho
Honour Member

Registrat: 19 Ago 2001
Missatges: 323

MissatgePublicat: Ds Oct 19, 2002 9:17 am    Assumpte: Absolució d'Arbona Respondre citant

He pogut llegir als diaris locals que s'ha arribat a la conclusió que n'Arbona no va prevaricat. El PP ja es queixa i diu que empendrà accions legals. Que en pensau de tot això? Veis n'Arbona capaç de prevaricar?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
jo
Senior Member

Registrat: 15 Set 2001
Missatges: 67

MissatgePublicat: Dg Oct 20, 2002 12:16 pm    Assumpte: Respondre citant

El PP (Poder a qualsevol Preu) just saben queixar-se dels altres!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
soller
Junior Member

Registrat: 30 Set 2002
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dg Oct 20, 2002 5:21 pm    Assumpte: Respondre citant

El senyor Arbona és un prevaricador "de mucho cuidado" per molt que pesi al PSM, que, tot sigui dit, és un partit corrupte. Aquest home es va aprofitar del seu càrrec de batle per malvendre una casa propietat del poble de Sóller on, ara mateix, hi viu i resideix amb la seva família. Evidentment de les deliberacions polítiques n'ha sortit absolt perquè qui els jutjaven a l'ajuntament tenien la majoria a l'hora d'emetre el vot. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
jo
Senior Member

Registrat: 15 Set 2001
Missatges: 67

MissatgePublicat: Dg Oct 20, 2002 9:05 pm    Assumpte: Respondre citant

Si record bé, aquesta casa va sortir, juntament amb unes altres, a subasta pública. Els compradors varen comprar perque ningu feia cap oferta més alta.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
ZORRO
Honour Member

Registrat: 18 Set 2001
Missatges: 218
Ubicació: Sóller

MissatgePublicat: Dg Oct 20, 2002 11:09 pm    Assumpte: Respondre citant

Amic soller, esta fent afirmacions molt directes contra aquesta persona, pensi que és únicament la justícia qui resoldrá aquesta qüestió.
Personalment no tinc res en contra o a favor, per a mi són tots iguals i no tinc cap afinidad política, sols em preocupa el fet de que de la mateixa manera que nosaltres podem llegir aquest fòrum, qualsevol familiar d'aquest senyor i principalment el seu fill pot llegir el que vostè ha posat.
Li record que la prevariació és tracte d'un delicte i sols un Jutja pot qualificar el fet, de la mateixa manera que fer acusacions falses o sense proves.
Respectant la seva opinió, li deman pel bé d'aquest fòrum i el caràcter públic que té, modifiqui el seu text i eviti fer acusacions directes.
Gràcies i esper la seva compresió. Una abraçada.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Calvin
Honour Member

Registrat: 18 Set 2001
Missatges: 733
Ubicació: mi nombre es aaaaiiigor

MissatgePublicat: Dl Oct 21, 2002 7:27 am    Assumpte: Respondre citant

Home, no ho sé

Sempre queda el dubte de q alguna cosa mal feta degué fer. Sad
Germania
Junior Member

Registrat: 03 Set 2002
Missatges: 15

MissatgePublicat: Dc Oct 23, 2002 9:23 pm    Assumpte: Respondre citant

Conec molt bé a en Joan Arbona i tant la seva tasca política com la seva integritat personal em mereixen un "10". Què no veieu que tot això és una estratègia del PP de cara a les properes eleccions? No capteu el rerafons destructiu cap a una família que ha actuat amb honestedat i que per això ha irritat a la dreta especuladora i recalcitrant? Sad Crying or Very sad
soller
Junior Member

Registrat: 30 Set 2002
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dj Oct 24, 2002 8:24 pm    Assumpte: Respondre citant

Sense voler plantejar cap repte al senyor policia virtual que controla tot això li vaig saber que no rectificaré res. Matisaré i ratificaré el que trobi convenient i si no li agrada faci el favor d'utilitzar els galons i imposi la llei marcial que vulgui. I en el cas que mos ocupa, més que rectificar convendrà ratificar alguns aspectes.
El senyor Deu (que per cert tant defensa la Germania, per ventura els llaços que l'uneixen són molt més que el de l'amistat i les simpaties històriques cap el PSM...) viu en una casa que fins fa relativament poc era de tots els sollerics. És cert que son pare la tenia llogada, però no hi vivia. Sense faltar a la veritat i qui coneix els temes dels lloguers, sabrà que treure un llogater d'una casa val una fortuna. I si la casa es posa en venda té dret a retracte, és a dir, pagar la mateixa quantitat que qualsevol altra persona que vulgui comprar-la. Això mateix és el que passà amb la casa X que va acabar en mans de son pare. I del pare, al fill.
Si filam prim (i deixant de banda qui paga la hipoteca) el senyor Deu no ha fet cap delicte explícitament. Però moralment és un corrupte, un prevaricador: utilitzà el seu càrrec públic amb alevosia per fer comprar a algú una casa que posteriorment ell hi ha fet obra per mudar-s'hi. Ningú dels seus no l'ha defensat, està sol i políticament arruïnat. I per arribar a aquesta conclusió no fa falta cap jutge.
Ara bé, si en Jo o en Germania creuen que lo que ha fet el senyor Deu és lícit, allà ells però jo seguiré pensant (com la majoria) que aquest home ha obrat com un vertader porc. No vull ni pensar què dirien aquí mateix els defensors de la corrupció (sempre i quan sigui la del PSM) si això ho hagués fet qualsevol altre regidor que no fos dels seus. Em cau la cara de vergonya.
Gary Cooper
Honour Member

Registrat: 21 Ago 2001
Missatges: 773
Ubicació: ves a saber.

MissatgePublicat: Dv Oct 25, 2002 9:57 am    Assumpte: Respondre citant

La veritat, Sóller, que ho has explicat, casi, com si fossis polític de l´oposició, Razz Wink Wink ,però deixant de banda la broma, ja saps que els diners i les propietats fan fer moltes coses que a vegades no són èticament correctes. Per ventura el procés era correcta, però ètica i políticament ... :evil: :evil: :evil: , molta pudoreta, si senyor.

En "Deu" dever pensar,"pels mals de cap que aquesta genteta (el poble) m´ha donat... que es fotin, jo al menys m´enduré la caseta, au!!" i si que es vere que mal de caps en va tenir, just hem de pensar amb el merder que se va organitzar amb els constructors, però també és vere que els va tenir perque ell va triar presentar-se a les el-leccions.

Sr. Joan Arbona, perdoni , però és el que pens.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
pinya-rata
Honour Member

Registrat: 16 Feb 2002
Missatges: 637

MissatgePublicat: Ds Oct 26, 2002 9:55 am    Assumpte: Respondre citant

Be, be,be.... JO també pens el mateix, emplear un càrrec polític per fer..... ja ni ha tela. Pero, estimat Sóller, que crec que com TOTHOM, estima la nostra vall, sa passat una miqueta amb el començament del seu texta en possar per devant si el SR. moredador te, es o no es Policía o te galons. El que aquí impotar es que aquesta persona es MOredador d'aquest forum i res mes. Per el tant, encara que vosté el conegui o estigui relacionat..... no possi per devant els galons, que sense cap dubta els ha guanyat. UNa abraçada criticona, esperant no haberlo ofess. Sniffffffffffffff,snifffffffffffffffff................ [/b][/u]
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Sóller, Deià & Fornalutx -> Política Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Sa Web de Sóller - sollernet.com :: deia.info - Sa Web de Deià