| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
neekrivers Junior Member
Registrat: 17 Ago 2005 Missatges: 2
|
Publicat: Dc Ago 17, 2005 12:37 pm Assumpte: un bon llóc per sopar |
|
|
hola a tothom!
estic esperant la visita d'una al·lota molt especial i li vaig prometre un vetlada romàntica a Deià. Coneixeu qualque restaurant que estigui bé i que tingui un preu raonable? pero raonable vull dir que no sigui d'aquells que t'hi claven 60 euros per hom i tan tranquils; sé que és un llóc molt turístic però amb 30-40 euros per persona crec que serà suficient. Si hi té terrassa, millor que millor.
I una altra cosa, cóm està ara sa cala de Deià? vull anar-hi el proper dijous (dia 25 d'Agost). Hi haurà molta gent? cóm està s'aigua? me podeu dir qualque altra platja o cala que estigui bé per aquesta zona?
Vull fer s'excursió per sa Cala, Sóller, Port de Sóller i Deià, en aquest ordre. Si me voleu donar consell o recomanació vos estaria molt agraït.
Moltes gràcies! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
pinya-rata Honour Member

Registrat: 16 Feb 2002 Missatges: 637
|
Publicat: Ds Ago 20, 2005 7:19 pm Assumpte: |
|
|
| Hola ! dons jo aniría a can Jaume a sopar. La Cala està be, que també podríes anar allà a sopar devora la mar. També pots anar a nedar a Lluc-alcari si no te molesten les roques i si vols arena lo mes aprop es Pto de Sóller que ara pareix que les aigues estàn mes be. Saluts... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
neekrivers Junior Member
Registrat: 17 Ago 2005 Missatges: 2
|
Publicat: Dc Ago 31, 2005 11:55 am Assumpte: |
|
|
Moltes gràcies per la resposta.
Vaig anar a sa Cala i estava molt bé. Hi havia gent però no massa i s'aigua era ben neta. El pitjor és aquélla zona blava que surt de no se sap on i n'has de cumplir.
S'horabaixa anàrem a fer un passeig a Sóller, gelat inclòs.
Al vespre vàrem sopar a Deià a un llóc que es diu Sa Vinya, molt agradable. Va esser un poquet car pero la situació ho demanava.
Gràcies per haver-te interessat. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|