Índex del Fòrum de Sóller, Deià & Fornalutx Sóller, Deià & Fornalutx
El Fòrum

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Bodriete Tirant lo Blanc

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Sóller, Deià & Fornalutx -> Cultura
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Tenebres
Honour Member

Registrat: 13 Abr 2006
Missatges: 115

MissatgePublicat: Dg Abr 16, 2006 10:07 am    Assumpte: Bodriete Tirant lo Blanc Respondre citant

VAig anar a veure Tirant lo Blanc i vaig sortir escarrufat. Una xapussa que crea escola i significa el fons del pou del cine español. Uns decorats patètics on casi es poden voure ses rues des teló de fons. Per fer-mos creure que un varco se mou remenen sa càmara d'una forma infame i es personatges, sobretot en Tirant, son de lo més inexpressius.
Per no parlar de s'argument, on trasformen sa novela èpica per excelència de sa literatura catalana en un bodrio infumable on tothom va mes calent que un caliu i tot quisqui boixa amb tot quisqui i a qualsevol banda.
Sa meva conclusió és que en Vicente Aranda es tan dolent com a director que recorr a ses escenes de sexe com a únic reclam.
També podriem xerrar des vestuari, que deixa molt que desitjar, ara que com que sa major part des temps ets actors van en pèl, les mancances en aquest aspecte no se noten tant.
Sa cinta mereix ser cremada i n'Aranda afusellat per evitar que torni a cometre un altre atemptat a sa cultura i a sa literatura.
Anar a voure aquesta película és tirar sis euros a sa basura.

I jo me deman, on van a parar totes ses subvencions i es pressuposts milionaris que es ndonen per fer aquests rodatges?
No deu ser que si tenen 10 sen gasten dos i la resta va a parar directament als comptes corents de productors, directors i distribuidors?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Escultor
Honour Member

Registrat: 26 Des 2005
Missatges: 367
Ubicació: Avon me deixen

MissatgePublicat: Dg Abr 16, 2006 10:33 am    Assumpte: Re: Bodriete Tirant lo Blanc Respondre citant

Tenebres escrigué:

Per no parlar de s'argument, on trasformen sa novela èpica per excelència de sa literatura catalana en un bodrio infumable on tothom va mes calent que un caliu i tot quisqui boixa amb tot quisqui i a qualsevol banda.
distribuidors?

Si sa fortor fos boira, no hi voriem!!
Pd: A jo m'agrada sobretot es cinema comercial, i si es èpic més que més, però només de veure es trailer ja vaig decidir que no la veuria aquesta, jejeje.

Playstation 3 Network ID: Escultor
Xbox 360 Live ID: Escultor360
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Bartender
Honour Member

Registrat: 25 Oct 2002
Missatges: 706

MissatgePublicat: Dg Abr 16, 2006 2:01 pm    Assumpte: Respondre citant

Infumable es sa crítica més positiva que ha rebut devant jo.
Bronto
Honour Member

Registrat: 06 Jun 2003
Missatges: 275

MissatgePublicat: Dg Mai 21, 2006 5:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo no tinc intenció d'anar-la a veure. Em temo que serà una mena de rave estantís.

Ara, Tenebres, Tirant lo Blanc és un llibre eròtic i ben eròtic. Per lògica, la pel·lícula hauria de ser-ho també.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Sóller, Deià & Fornalutx -> Cultura Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Sa Web de Sóller - sollernet.com :: deia.info - Sa Web de Deià