| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
borinoros Junior Member
Registrat: 18 Feb 2007 Missatges: 10
|
Publicat: Dj Mar 01, 2007 10:06 pm Assumpte: |
|
|
| La mateixa resposta que el forum de Javi Deyá¿sentències de corrupció i prevaricació?Res Lluis..............fer un esforç i parla de fets no de desitjos |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
Registrat: 11 Set 2003 Missatges: 485 Ubicació: deià
|
Publicat: Dv Mar 02, 2007 8:31 pm Assumpte: |
|
|
Idò deixa-ho en actuar per al benefici d'una gent determinada, sense dir-li corrupció o prevadicació. Jo ho consider igualment greu, encara que no hi hagi cap sentència.
I t'assegur que poc me coneixes si creus que desig qualcuna d'aquestes coses... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
KK-rina Junior Member
Registrat: 10 Nov 2006 Missatges: 5 Ubicació: Es Clot
|
Publicat: Dv Mar 30, 2007 11:53 am Assumpte: ¿Ya esta? |
|
|
| Me disen que esta manana en el ajuntament an aprobado el projecto del Clot!!!, es verdad?, estoy triste muy triste pero no parare |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Dc Abr 11, 2007 2:12 pm Assumpte: |
|
|
Sí, al final s'ha aprovat per 4 vots a favor del PP, 2 abstencions d'UM i 1 vot en contra d'Agrupació DEIA.
Apart de la (jo crec) inexplicable abstenció d'UM, que així no ofereix una alternativa a l'urbanisme del PP, a Agrupació DEIA ens sorprèn el paripé ofert per l'equip de govern (jo no hi era i me'l va contar na Maria, per això si dic qualcuna inexactitut té complet permís per a corregir-me):
Quan es passa a votar aquest tema es diu que el regidor Unzueta (PP) se n'anirà per ser part interessada (sa dona és cosina bona d'en Pep Salas). Es vota i queda aquest resultat: a favor 3 (PP), en contra 1 (Agrupació DEIA) i abstencions 2 (UM). El debat segueix amb la reincorporació d'en Fernando, i en això la secretària xerra amb qualcú (el secretari de Fornalutx, segons ella) i en un moment donat diu que la votació s'ha de repetir perquè n'Unzueta no té un parentiu com per haver-se d'absentar; na Maria Ignàsia (DEIA) demana que la primera votació consti en acta. Això dóna diverses coses que pensar:
- És o no és el parentiu d'en Fernando Unzueta massa proper com per votar aquesta urbanització?
- La primera votació no donava la victòria al PP i la urbanització que recolza?
Preguntes interessants que són la via per la qual seguirem investigant. Kk-rina, si ho vols saber més detalladament i sobretot de primera mà, ho pots demanar a na Maria, ella ho conta molt millor que jo.
Però el més interessant del Ple sens dubte va ser saber que els regidors del PP llegeixen aquest fòrum. Des d'aquí els salud i els convid a participar, ja que com a deianenc m'agrada el debat i m'interessa saber què pensen els que governen el meu poble. És per el que serveix aquest lloc, per a debatre, dialogar, demanar, aclarir... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Dc Abr 11, 2007 9:07 pm Assumpte: |
|
|
Notícia que ha sortit avui al diari El País sobre l'informe que ha aprovat el Parlament Europeu sobre l'urbanisme espanyol:
Se cuestionan asimismo "los métodos de designación y los poderes a menudo excesivos" atribuidos a los urbanizadores y promotores inmobiliarios, reclama la participación ciudadana en el desarrollo de los planes urbanísticos y pide la creación de comisiones de arbitraje para dirimir las demandas de afectados por abusos
Ara que ve la campanya electoral tots els partits hi hauriend e reflexionar... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Dc Abr 11, 2007 9:07 pm Assumpte: |
|
|
| lluís escrigué: | Notícia que ha sortit avui al diari El País sobre l'informe que ha aprovat el Parlament Europeu sobre l'urbanisme espanyol:
Se cuestionan asimismo "los métodos de designación y los poderes a menudo excesivos" atribuidos a los urbanizadores y promotores inmobiliarios, reclama la participación ciudadana en el desarrollo de los planes urbanísticos y pide la creación de comisiones de arbitraje para dirimir las demandas de afectados por abusos
Ara que ve la campanya electoral tots els partits hi haurien de reflexionar... |
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Dv Abr 13, 2007 12:57 pm Assumpte: |
|
|
A l'acte "Complit" que el PP va fer ahir a Sa Tanca s'hi varen dir moltes coses, que crec que podrien donar per molts de debats...
Però relacionat amb el tema aquest, me va cridar l'atenció com n'Estaràs (en Matas també, però no tant) va voler subratllar sa suposada preocupació del Partit Popular en la defensa del medi ambient, posant com exemple Deià. Home, no se pot negar que Deià no és Magaluf, però quan estam xerrant de fer una urbanització de 21 habitatges a un poble de manco de 800 habitants no pareix que se puguin presentar com a ecologistes, precisament. I si anam per la resta de Mallorca, el comentari ja es converteix en ironia macabra!
En època d'eleccions s'omplen la boca de bones intencions, però és en les accions quan es demostra què creu cadascú. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
deiaforever Member
Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 29
|
Publicat: Dj Abr 19, 2007 6:49 pm Assumpte: |
|
|
clar com que tu ja tens ca teva,no?
jo no puc permetre es luxe de comprarme una caseta de 1.000.000 de euros,i tu? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Dj Abr 19, 2007 7:07 pm Assumpte: |
|
|
no, jo no tenc ca meva; jo tenc ca mon pare i ma mare i som 3 germans. Ses dues grans, per cert, han hagut d'anar a viure a Palma perquè "casualment" es varen veure excloses de les cases de protecció oficial.
I això ja te pot respondre... no, jo no puc pagar una casa de 1.000.000€; però amb això me dónes sa raó: o te penses que els 21 habitatges aquests es vendran a preus populars? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PEIXETFRESC Junior Member
Registrat: 10 Abr 2007 Missatges: 19 Ubicació: Deia
|
Publicat: Dj Abr 19, 2007 7:19 pm Assumpte: |
|
|
Forevernight ara si que thas agafat tot sol,que tan contat que els 21 habitatges serán de protecció oficial? Ala venga que te creus que valdrán 200.000'00 €,tú si que ets ignorant,!la gent del poble ja no combrega amb rodes de molí si encara vos ho pensau. ! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Dj Abr 19, 2007 7:36 pm Assumpte: |
|
|
Supòs que els del PP ho van dient pel poble, i intoxicant fent creure que nosaltres esteim en contra d'unes cases de protecció oficial!
Si al principi d'aquesta discussió ("pàgina 1", intervenció 8a -d'un tal elefant-) ja se'ns va acusar d'això!
No, no es tracten d'unes cases de Protecció Oficial... podríem fer s'acudit que estan "oficialment protegides", hehehehe. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
deiaforever Member
Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 29
|
Publicat: Dv Abr 20, 2007 4:10 pm Assumpte: |
|
|
| JO EN CAP MOMENT HE DIT QUE SIGUIN DE PROTECCIO OFICIAL PERO SEGON DIU RADIO CALLE I T'ASEGUR QUE NO TE RES QUE VEURE AMB ES PP SI NO TOT LO CONTRARI M'HAN DIT QUE SI ES FA SERAN MES ABSEQUIBLES DE LO QUE HI HA PEL POBLE,ME SAP GREU SI NO M'HE EXPLICAT LO SUFICIENT PERQUE EM POGUESSIU ENTENDRE |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Dv Abr 20, 2007 5:05 pm Assumpte: |
|
|
| no ho havia sentit a dir, i si és veritat benvingut sigui un preu assequible a Deià. Però t'he de dir que me costa de creure... també es venia Son Canals com una ampliació del poble i ara hi ha barreres en els carrers; i les cases allà no és que fossin a preus massa populars, no? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|