| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Sa Buguedera Member
Registrat: 02 Mar 2007 Missatges: 28 Ubicació: Deià
|
Publicat: Dt Mai 15, 2007 9:04 pm Assumpte: A sa cala amb camiona! |
|
|
Diu mado marqueta que a sa cala baixara una furgoneta!...ara vourem quin temps a criticar sa torbara D.E.I.A.!...ells?... que hurien de callar i fer feina per es canvi climatic aturar... _________________ "Duc els meus ulls tant plens de Vigues que no veig les palles als dels altres", proverbi D.E.I.A.N.E.N.C./A. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PEIXETFRESC Junior Member
Registrat: 10 Abr 2007 Missatges: 19 Ubicació: Deia
|
Publicat: Dj Mai 17, 2007 6:34 am Assumpte: |
|
|
La idea és bona,ja que és práctic però també crec que s'ha volgut marcar es punt abans de ses eleccions ja que ha hores d'ara la camioneta puja i davalla buida tot el día,Sería suficient posar-la a mitjan Juny,está ben arreglat si es pensa que amb 15 díes arreglará tot lo que no ha fet durant 4 anys.  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
deiaforever Member
Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 29
|
Publicat: Ds Mai 26, 2007 10:15 am Assumpte: |
|
|
| CREC QUE HAFET MOLTES COSES ES PP AQUESTS 4 ANYS I NO NOMES SA CAMIONA,QUE JA FUNCIONI A MI EM V A MOLT BE PERSONALMENT DONCS I HE BAIXAT 5 VEGADES DESDE QUE S'HA POSAT EN MARXA ,JA ESTA QUE ARA NO HI HA TANTA GENT CO N'HI HAURA ES MES D'AGOST PERO TAME EM VAIG FIXAR QUE HI HA GENT QUE NO L'EMPRA I M'AGRADARIA SEBRE ES PERQUE,TENEN VERGONYA? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
Registrat: 11 Set 2003 Missatges: 485 Ubicació: deià
|
Publicat: Ds Mai 26, 2007 12:07 pm Assumpte: |
|
|
feliç dia de reflexió, deiaforever...
potser no l'empren perquè no el necessiten, perquè encara troben que no fa temps d'anar a Sa Cala, perquè prefereixen anar-hi a peu... vés a saber, com si sa gent s'hagués de justificar per això!
i ja que Sa Buguedera ho va demanar amb so seu mal estil habitual, te diré què me pareix. Però ho faig a nivell personal, s'Agrupació DEIA ja decidirà es seu parer quan passin ses eleccions, tot i que evidenement també ho hem comentat. Idò jo pens que és (i això me pareix obvi) una actuació electoral, a tant poc temps de ses eleccions i quan encara no hi ha una demanda d'usuaris suficient. Ara bé, sa proposta en sí no me pareix dolenta, tot i que jo trob que es servei s'hauria d'haver fet ben diferent: per ses poques pujades i baixades es podria haver fet la compra d'una furgoneta o d'un autobuset de forma mancomunada amb l'Ajuntament de Valldemossa, Banyalbufar (pobles que tenen característiques semblants en el que respecte al nucli principal i la costa)... i així es podria aprofitar també per a pujar la gent major des Clot, fer excursionetes sense haver de llogar un autobús, el podríem tenir a l'hivern... és a dir, una inversió per a demà. I estic dient de col·laborar amb Ajuntament que ara té el PP, per a que diguin que després no hi volem col·laborar!
De totes maneres, crec que un Ajuntament ha d'establir unes prioritats pressupostàries; és a dir, està molt bé que s'ajudi a baixar a la gent que no pot fer-ho a peu i no té cotxe (o no el vol emprar) a Sa Cala, però crec que abans s'han de cobrir algunes necessitats primàries. Clar que cada partit ha de mirar què vol fer abans i què deixa en segon lloc, i si rep el suport dels votants la seva decissió serà legítima. Altra cosa és que tots hi estiguem d'acord.
Au Buguedera, si a això en dius criticar, què feis vosaltres? Nosaltres almanco ho raonam, proposam millores, deim que mos pot parèixer (matitzant el que calgui) bé coses que fa el PP... Quan rebem una dècima part d'aquest tracte podreu dir que no hem estat una oposició constructiva, però mentrestant només predicau el que no creis! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Sa Buguedera Member
|
Publicat: Ds Mai 26, 2007 5:59 pm Assumpte: Flors! |
|
|
Veniiiid y vaaamos todaaas con floreees a Mariiiia, veniiid y vaaamos todaas que madre nuestra es!, realment ets un happy-flower Lluisillo!, tot es molt maco pero el mon, es vou, que gira d'un altre costat al que tu et mous.
ja ho diu el mado burota...si vols voure una bubota i pardalades escoltar, no ho dubtis! cercan un de D.E.I.A... _________________ "Duc els meus ulls tant plens de Vigues que no veig les palles als dels altres", proverbi D.E.I.A.N.E.N.C./A. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Ds Mai 26, 2007 11:57 pm Assumpte: |
|
|
| es món gira cap a on el volguem fer girar... millor ser un happy flower que un ressignat. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Sa Buguedera Member
|
Publicat: Dl Mai 28, 2007 9:23 am Assumpte: Visca el P.P.! |
|
|
P. P. 4.- P.S.O.E.B.L.O.C.S.O.N.B.A.U.Z.A.D.E.I.A. 2.- U.M. 1.
Tens raó...val mes, pero a tu te queden cuatre anyets de happy-flower- resentit!...i no diguis que no estimat...perque voure que un poble vos rebutja per segona (sensa contar ses tres anteriors) vegada consecutiva resent, vaja si resent! _________________ "Duc els meus ulls tant plens de Vigues que no veig les palles als dels altres", proverbi D.E.I.A.N.E.N.C./A. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Dl Mai 28, 2007 10:41 am Assumpte: |
|
|
no te creguis, jo crec en un projecte de Deià (de convivència, social, medioambiental, cultural...) i el defens, però a mi no m'hi va es meu futur personal. Evidentment he tractat de convèncer la gent que aquest projecte era es millor i ells han triat una altra cosa... d'això se'n diu democràcia. Però jo pens seguir fent feina per aquest projecte, ara amb una regidora més i com diuen "mica a mica s'omple la pica".
Jo no estic ressentit per perdre, però n'hi ha que tot i guanyar estan ressentits, i això no és sà, Buguedera, te passarà factura a sa salut! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
deiaforever Member
|
Publicat: Dl Mai 28, 2007 5:34 pm Assumpte: |
|
|
| jo no he entes mai sa vostra ideologia que es que voleu tornar a fer feina a nes camp,intercanviarnos domatigues per patates i lle per ous???anar amb carro pes camins vells viure a cases sense llum o que? es que no vos acab d'entendre |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Dl Mai 28, 2007 5:48 pm Assumpte: |
|
|
| no estaria de més que llegissis es nostre programa (o qualsevol altra cosa) i ho sabries. Evidentment mai hem xerrat d'aquestes bajanades de ses que parles aquí. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Dl Mai 28, 2007 5:52 pm Assumpte: |
|
|
| El que me pareix que no acabes d'entendre, i segurament és perquè no t'ho has plantejat, és que hi pot haver una altra manera de crèixer, evolucionar... diferent a la que planteja el PP. Les dues són vàlides? Mai ho hauré negat, i el poble de Deià ha d'escollir i avançar intentant que tothome stigui bé, amb diàleg entre els defensors de les dues. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
deiaforever Member
|
Publicat: Dl Mai 28, 2007 6:01 pm Assumpte: |
|
|
| ho veig per aixo en perdre les eleccions agafareu i partireu correguent |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Dl Mai 28, 2007 6:32 pm Assumpte: |
|
|
au venga, quantes vegades s'hand e dir ses coses? Vaig partir per fer es càlcul de sa llei d'Hondt, per saber quants de regidors pertocaven a cadascú! No sé fer es càlcul de cap i per això volia mirar sa pàgina web http://www.iniciativa.cat/caldes/SimuladorL.htm.
Però és que no vaig partir, vaig estar encara una bona estona davant s'Ajuntament!
I encara una cosa te diré: si hagués volgut partir, només faltaria aquesta, que no pogués haver partit! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
deiaforever Member
|
Publicat: Dc Mai 30, 2007 8:33 am Assumpte: |
|
|
| RES,JO HI ERA DEFORA DE S'AUNTAMENT ESPERANT QUE COLCU SORTIS A DIRME ES RESULTATS,QUE NO SAPS FER ES CALCUL,I TU ETS UNIVERSITARI? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluís Honour Member
|
Publicat: Dc Mai 30, 2007 11:58 am Assumpte: |
|
|
ves per on a filologia clàssica no tenim cap assignatura que mos ensenyi a aplicar la llei d'Hondt...
però de veresno teniu res a proposar per Deià, per debatre, per discutir des del respecte... que només saber atacar i a més amb atacs molt beneits? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|