Publicat: Dv Oct 18, 2002 7:02 pm Assumpte: POLITICA DE DEIA
M'han comentat que prest huarà un nou Batle, qui serà? la veritat es que crec que hauría de fer un petit cambi. NO serà dolent, esper, si no el nou Batle te el que ha de tenir per fer les coses bé, que si es el qui pens, pobres deianencs............... pero ja veurem. Una abraçada.... Sniffffffffffffffff,snifffffffffffff...............
Quin marder que hi ha per aquest poble, m'han comentat que hi ha gent de partits polítics que es varem pegar en via pública. Quina vergonya. De veritat, abans amb el Sr. Salas, aixó no passaba. Deu ser per que enguany no es presenta i tothom vol el seu càrrec. Pero hem sap greu perque el càrrec el se durà un Sr. que per mi no te ni p.......... idea de que es política. Com no estigui ben respaldat es farà la p`.......... un embolic. De veritat la gent no veu el que passa ?. Sr. Salas so torni pensar ....... Un salut deinencs...........
Jo, he vist la veu i sortía la foto del nou equip del PP de Deià. Bè en Xisco Alba, na Rosa i la naboda del Sr Batle actual, pot anar, pero els aaaaaaltres. Com diuen per allà, en Jaume Crespí es un nin que vol fer d'home i crec que no durà mai la batlia, encara que estigui dedins. Opnións sempre ni han, bones o dolentes, pero sempre ni han. No saps a on t'has ficat estimat jaumet........
Registrat: 11 Set 2003 Missatges: 485 Ubicació: deià
Publicat: Ds Abr 03, 2004 6:25 pm Assumpte:
com a membre de s'Agrupació DEIA vull informar-vos des d'aquí que, coherents amb el nostre programa de servir de pont entre s'Ajuntament i sa gent, hem creat es mail agrupaciodeia@yahoo.es perquè qui vulgui ens pugui fer arribar ses seves queixes, idees, opinions... vaja, tot lo que se vos ocorri...
moltes gracis
Publicat: Dt Abr 13, 2004 2:36 pm Assumpte:
vist els resultats de les darreres eleccions estatals al nostre poble, vull felicitar al PSOE pel seu espectacular augment i congratular-me per la pujada dels partits d'esquerres en general. De totes maneres el PP va treure el 50% dels vots al congrés i el 40 i pico al senat, que havent passat lo que va passar trob que és una mica preocupant... però el que trob preocupant de veres és qhi hagi vots per la falange de las jons, i partits semblants... en què pensa sa gent? 40 anys de dictadura i sa gent vota es partit que la va sustentar? però bé, el vot és lliure, i per tant cadascú vota qui vol!
Publicat: Dc Mai 12, 2004 7:03 pm Assumpte:
segons he llegit a partir d'ara ses eleccions municipals seran diferents, ja que votarem es batle directament, sense llistes electorals. creis q això farà canviar es resultats a deià, suposant que es candidats fossin es mateixos que el 2003?
Senyors Polítics; fins ara vos donau floretes i ara garrotades com els cans. Pocs i mal garbats estimats. Aixó es el que el poble vol elegir a les próximes eleccións?. No m'hos enganyem, quin son els vostres interessos ? el poble ? venga ya ! El PP per que tots son simpatizants de'n Salas i el Batle president ni p... idea de que es un Ajuntament, menos mal que li diuen les coses que si no.... i els altres per que no hi mes, per que se montería un follón que si no.... Be, que aixó no va be. NO podeu mantenir Deià dins una vitrina ni podeu deixar que es sembrin esclatasants per tot el terreny. Deiá s'ha de modernitzar com els altres amb un control estàtic i superactiu. Fer una pinya amb un be comú, el poble. No deixar de fer i mirar pel poble en questió d'obres Municipals.
El que vui dir es que el poble no es beneit i tot es veu i es sap i no sols les coses polítiques, si no també les personals, o no ?
Una abraçada... snif....................snif.....................
Publicat: Dl Oct 18, 2004 10:54 pm Assumpte:
estic d'acord amb molt del que dius, exepte amb això de s'oposició... en fi, supòs que no sóc objectiu, jejeje... de qualsevol manera, gràcies per tornar per aquí, que es fil de Deià està molt mort... reflexe del costum de debatir a que mos tenen avesats es nostrs cacics locals...
per cert, en salas ha caigut bastant en desgràcia... per què te penses que no se va presentar directament sinó que va posar aquest titella?
EStà ben clar, estimat <lluis, ell veia que el seu amic Matas sería el nou president i con que ja havía duit un càrrec a la consellería i la batlía de Deià, no tenía prou temps per ell. Per aixó va cercar aquesta titella com dius tu i la va possar, peró amb l'hombra de Salas, per que al fi i al cap es en Salas qui dur el terme de Deià. Ara per ara no veig a ningú capaç de dur la batlía de Deià. Amb aixó hem refereixc a cap persona política i no política de Deìa. Cap te els prebots bastament per imposarse com a figura de lider i possar les coses clares a l'Ajuntament. L'idea, no fer cas al que et diguin i fer el be pel poble. S-ha de construir amb ordenació i controlat. DEià ha de creixer a de tenir la seva POlicía, el poble a de tenitr seveis sanitaris adecuats i serveis policials les 24 hores. I no venguis diguen que no hi ha diners ni royos d'aquets, Deià es un d'es pobles que no deu res a ningú i tot son ganancies. Deià se mor i el maten entre tots, ja està be de dir " fent poble " si haviat no niurà. Hem de possar capet senyors.....
Publicat: Dv Oct 29, 2004 1:49 am Assumpte:
idò jo no crec que en xisco deixàs sa batlia per això, per dues raons:
a)perquè abans de les autonòmiques ni els dels pp es creien que guanyarien per majoria absoluta (única manera que tenien de governar gràcies a la seva política sempre hostil), i no crec que en xisco salas, que pot ser acusat de moltes coses, però no de beneit, abandonàs el xollo que s'havia montat a deià per un llavors improbable càrrec al govern autonòmic.
b) perquè és molt més probable que ho fes per aquesta raó: perquè sabia que no li seria fàcil guanyar, ja que la majoria dels deianencs l'havien calat. així idò va presentar un titella (o bufó, jaume crespí dixit) que li permetés seguir amb els seus xanxullos urbanístics, única cosa que realment li interessava del nostre poble.
respecte totes les mancances que menciones, hi estic completament d'acord. i jo no he de venir dient res, jo pertany a la minoria majoritària no pepera, o sigui que dels serveis oferts per l'ajuntament no me'n sent gens responsable. de totes maneres, sí que trob que fas una spobrevaloració de la capacitat econòmica del municipi.
de totes maneres, si cerques qualqú amb ganes de ser batle, jo hi estic disposat. no me falten pebrots, com tu dius, sinó vots!
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19Següent
Pàgina 1 de 19
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum