| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Gary Cooper Honour Member

Registrat: 21 Ago 2001 Missatges: 773 Ubicació: ves a saber.
|
Publicat: Dj Mai 29, 2003 3:47 pm Assumpte: |
|
|
| Calvin escrigué: | Si, tens part de raó. Jo tot i que em sento d'esquerres, no estic d'acord amb moltes de les coses que ha fet el PActe.
Però tb és cert que almenys hi ha hagut un canvi de mentalitat i una altre manera de fer les coses. A més, des del primer moment han tengut les coses en contra. Però ara ja està.... i costarà molt de recuperar  |
Bastarà que els que entrin no ho facin bé, llevors tornarà a ser el moment. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Calvin Honour Member

Registrat: 18 Set 2001 Missatges: 733 Ubicació: mi nombre es aaaaiiigor
|
Publicat: Dj Mai 29, 2003 3:51 pm Assumpte: |
|
|
El problema és que la gent de dretes sempre votarà al seu partit, en canvi els votants d'esquerres som massa idealistes i quan no hi estam d'acord ens emprenyam i no anam a votar...
Que hi farem....  _________________ "-Podría ser peor, podría llover- (El jovencito Frankestein)"
 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
matalasser Honour Member

Registrat: 19 Nov 2002 Missatges: 221 Ubicació: Sóller.
|
Publicat: Dj Mai 29, 2003 5:30 pm Assumpte: |
|
|
NO PLOREU ARA! ES PODIA HAVER DEMOSTRAT QUE CONFIAM EN UNA ESQUERRA PLURAL I SA GENT DE DRETA SÍ HA DEMOSTRAT UNITAT. Aqueixa unitat és allò que cerca la gent indecisa. Veure quatre progres tirant per aquí i per allà...
Els que no volien PP...com que...fff...anar a votar...tanmateix...IDÒ ARA EN MENJAREM. AU, QUE ENS APROFITI! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Norman Bates Honour Member

Registrat: 02 Feb 2002 Missatges: 598
|
Publicat: Dj Mai 29, 2003 11:38 pm Assumpte: |
|
|
Matalasser. no entraré a comentar tus incoherencias y ambigüedades.
Si el precio de la derrota de la izquierda es no estar sometida a los designios de un gran jefe supremo, abarcar varias tendecias y ser plural...
Bienvenida sea la derrota.
La derecha sigue unida por una sola razón: EL MIEDO _________________ http://bakuti.blogspot.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
matalasser Honour Member

Registrat: 19 Nov 2002 Missatges: 221 Ubicació: Sóller.
|
Publicat: Dv Mai 30, 2003 4:09 pm Assumpte: |
|
|
| Me pareix, Norman, que no m'has entés. No he dit que l'uniformisme ens duria a un govern d'esquerres. No m'agrada gens el model del PP. Ara bé, tampoc puc entendre sa gent que ara plora. No varen anar a votar i es troben amb una majoria conservadora al parlament perquè el govern balear no els havia convençut del tot. Val, la gent pot discrepar en accions del Pacte, però a l'hora de votar no es pot castigar això. Si no...passa el que ha passat. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|