Índex del Fòrum de Sóller, Deià & Fornalutx Sóller, Deià & Fornalutx
El Fòrum

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

NO NO ES VAN EQUIVOCAR AMB IRAQ
Anar a pàgina Anterior  1, 2

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Sóller, Deià & Fornalutx -> Política
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Gary Cooper
Honour Member

Registrat: 21 Ago 2001
Missatges: 773
Ubicació: ves a saber.

MissatgePublicat: Dc Nov 10, 2004 10:30 am    Assumpte: Respondre citant

El qu diu en pinya-rata del que jo he dit, no m´enrecord d´haver-ho dit.
La meva postura sobre el tema d´Irak és;

En principi, quant es va dir que el Hussein tenia A.de d.m. va esser a favor de l´intervenció. Després quant es va veure que no era així i que sols es volia el control del petroli Iraquià, i a més ja s´havia detingut al dictador, la meva opinió va canviar i pensava i pens que ja no té sentit mantenir una guerra contra els "patriotes iraquians" en pro de l´orgull americà. Tots fora i L´ONU de policies del procés democratitzador.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
pinya-rata
Honour Member

Registrat: 16 Feb 2002
Missatges: 637

MissatgePublicat: Dc Nov 10, 2004 7:36 pm    Assumpte: Respondre citant

JO també crec que s'hauría d'acabar tot. Pero si ara es deixa, no sirà mes greu que avans ?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Bartender
Honour Member

Registrat: 25 Oct 2002
Missatges: 706

MissatgePublicat: Dc Nov 10, 2004 10:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Bravo!!! Veig que ho vas pillant. Ha costat, i encara em costa creure que hagis arribat a aquest dubte, pero sincerament, felicitats.
pinya-rata
Honour Member

MissatgePublicat: Dj Nov 11, 2004 8:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Ya ! Crec que d'avegades es mijor guarsarse les seves opinións i no dirles a segons quins llocs. Encara que estigui a favor d'aver anat a Irak, no vol dir que estigui ja un poc cansat, despres de veure segons quines animalades. Sabem que la guerra es pot fer de moltes maneres, pero quan es tracte d'incurssións militars es simplement tú o jo i aqui es quan es complica tot i venen els desastres.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Norman Bates
Honour Member

Registrat: 02 Feb 2002
Missatges: 598

MissatgePublicat: Dj Nov 11, 2004 9:51 pm    Assumpte: Respondre citant

www.psicologos.com
Calvin
Honour Member

Registrat: 18 Set 2001
Missatges: 733
Ubicació: mi nombre es aaaaiiigor

MissatgePublicat: Dl Nov 15, 2004 11:21 am    Assumpte: Respondre citant

Senyor pinya-rata,

Vosté vol excursar el que és inexcusable. L'agressió a l'estat sobirà d'Irak es va fer de forma unilateral per una coalició d'estats sense tenir el vist i plau de les Nacions Unides. D'això s'en diu agressió.

Tots els arguments, TOTS senyor pinya-rata, que es van donar per justificar l'agrassió han resultat falsos, FALSOS senyor pinya-rata.

Que en Sadam era un tirà ho sabem tots, però també ho és en Sharon, que el govern irakià no respectava els drets humans ho sabem tots, però tampoc els respecte el govern americà al seu propi pais, ni el govern turc, ni l'Indi, ni el cubà, ni el marroquí, ni el congolés, ni l'haitià, ni l'australià, ni fins i tot l'espanyol.

Ah! i per cert, la factura no ha estat del tot barata, han mort cents de mils de persones innocents, INNOCENTS senyor pinya-rata, com vosté i com jo que no hi tenim res a veure...

Una abraçada
pinya-rata
Honour Member

MissatgePublicat: Dl Nov 15, 2004 8:09 pm    Assumpte: Respondre citant

Sr. CALVIN, per ventura te raó que vui excusar lo inexcusable i Sr. CALVIN, tota la raó que no hi ha cap nació que respecti els drets humans.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Sóller, Deià & Fornalutx -> Política Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2
Pàgina 2 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Sa Web de Sóller - sollernet.com :: deia.info - Sa Web de Deià